مرکز تخصصی خرید زمین

خرید و فروش زمین در استان البرز

سپردن ملک برای فروش

سپردن ملک برای فروش

سپردن ملک برای فروش

سپردن ملک برای فروش

مواردی که شاید از دغدغه های مهم هر سرمایه گذار ، خریدار یا فروشنده باشد ، فروش زمین و سپردن آن به فردی که توانایی انجام کار و فروش ملک شما را داشته باشد جزو یکی از اصلی ترین دغدغه ها به شمار می رود . از این رو طی سال های گذشته با رشد و پیشرفت فضای مجازی ،  ثبت آگهی فروش ملک به صورت رایگان و غیر در صفحات اینترنتی به جایگاه مناسبی رسیده است و از ان جایی که بیش از 70 درصد افراد روزانه حتی برای یک مرتبه به مرور صفحات اینترنتی ( برحسب موضوع دلخواه ) میپردازند . فروش زمین در فضای مجازی راه کاری مناسب و بدون واسطه انجام می شود . این موضوع سبب شده است که طی چند سال اخیر بیشتر فروشندگان برای خرید زمین و یا درج آگهی فروش زمین خود از وب سایت های آگهی فروش زمین ، مانند املاک سرمایه مورد استفاده قرار دهند .

ثبت ملک برای فروش در املاک سرمایه 

املاک سرمایه ، یک سامانه اینترنتی – تخصصی در زمینه فروش زمین در کرج و حومه می باشد ، هدف اصلی این سامانه پردازش هوشمند و موثر برای آگهی های درج شده در این سامانه می باشد . در املاک سرمایه ، بجای پرداختن به تعداد انبوه املاک و آگهی های بی شماز ، به تعداد محدود بسنده و به صورت متمرکز اشاره می شود .

چه چیزی فروش زمین با املاک سرمایه را متمایز می کند ؟

برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه جهت درج آگهی ، تمرکز بیشتر بروی آگهی درج شده برای هرچه بیشتر دیده شدن توسط سرمایه گذار .

  • قرار دادن آگهی شما در بالاترین رتبه های موتور  جستجوگر ( مخصوص آگهی های ویژه )
  • تصاویر و عکس اختصاصی از ملک اگهی شده – ( ملک های کرج و حومه ) – ( مخصوص آگهی های ویژه )
  • درج ویدیو کاملا اختصاصی از ملک با کیفیت HD و قرار دادن آن درون وب سایت ( ملک های کرج و حومه ) – ( مخصوص آگهی های ویژه )
  • نمایش بنر اختصاصی آگهی به صورت رایگان در اسلایدر وب سایت ( مخصوص آگهی های ویژه )
  • درج توضیحات کامل ، به همراه ذکر نکات ، مزایا و معایت مرتبط با ملک مد نظر ، کاملا اختصاصی به دست تیم تولید محتوای وب سایت درباره آگهی ذکر شده ( مخصوص آگهی های ویژه )

نکته : موارد که در بالا به اشاره شد  ، انحصارا برای آگهی های ویژه می باشد که پس از پرداخت مبلغ تعیین شده ، وارد مرحله اجرا می شود و در قالب یک پست اختصاصی و ویژه در وب سایت فروش زمین املاک سرمایه به نمایش عموم قرار میگرد .